EXTRAESCOLARS



INSCRISPCIONS EXTRAESCOLARS CLICAR AQUI
BAIXA D'EXTRAESCOLAR CLICA AQUI

NORMATIVA ACTIVITATS EXTRAESCOLARS


Com cada curs, els membres de l’AMPA treballem per oferir activitats extraescolars a tots els alumnes. Esperem que siguin del vostre interès i estem oberts a qualsevol suggeriment que ens volgueu fer arribar.

Per a qualsevol dubte o aclariment estarem a la vostra disposició els dilluns de 15.30h a 17:00h a la sala de l’AMPA, també ens podeu enviar un e-mail a: apaelsestanys@gmail.com


NORMATIVA

* La contractació de les activitats extraescolars suposa acceptar i respectar les seves normes.
* L’organització dels grups serà definit quan hi hagi el mínim que requereixi l’activitat. Els grups i hora- ris podran ser modificats en benefici de la mateixa.
* Per participar de les activitats extraescolars s’ha d’haver pagat prèviament la quota de l’AMPA i és imprescindible estar al dia en el pagament de quotes.
* Si el nombre d’inscripcions en una activitat és superior a la capacitat prevista , s’admetran els alum- nes per ordre d’inscripció. Si durant el curs disminueix el nombre de nens per sota el mínim establert, l’activitat serà suspesa.
* Les activitats comencen el dia 1 d’octubre i finalitzen el 31 de Maig.
* La baixa de l’alumne en una activitat s’haurà d’informar amb un mes d’antelació. En cas contrari es pagarà la quota corresponent.
* En cas de causar baixa a les activitats extraescolars, s'haurà de firmar el document corresponent (el podeu demanar a la sala de l’AMPA). De no fer-ho, s'entendrà que el nen/a continua realitzant l'activitat i s'haurà de pagar igualment la quota del mes.
* Serà permesa una baixa temporal per una causa justificada, les vacances tant de l'escola com parti- culars, no són causa de baixa temporal de l'activitat extraescolar.
* L’alumnat haurà d’estar a l’entrada de l’aula o del gimnàs i serà el professorat o monitoratge qui faci entrar i sortir els nens dins del recinte de l’activitat.
* Si un dia el vostre fill/a ha vingut a l’escola i no es queda a l’activitat, s’ha d’avisar al professor o monitor.
* L’equipació que pugui requerir una activitat va a càrrec de la família de l’alumne/a.
* El mal comportament o la falta d’interés de forma reiterada per part del l’alumne serà causa suficient per a l’expulsió de l’activitat, no tenint la família dret a la devolució de la quantitat abonada.
* L’entrega dels alumnes, un cop acabades les extraescolars, es farà per la porta principal de l’escola. Es prega la màxima puntualitat, en cas contrari es faran dos avisos a la família:
1er- verbalment

2on- per escrit (signat per la direcció de l’escola i per la presidenta de l’AMPA)

Si després d’aquests dos avisos, no s’obté un canvi en la conducta de la família, el nen serà expulsat definitivament de l’activitat, no tenint dret a la devolució de la quantitat abonada.


NOTES IMPORTANTS

* Les activitats extraescolars hauran d’estar pagades en el plaç establert (mirar full d’inscripció), en cas contrari, el nen no podrà quedar-se a l’escola per fer aquesta activitat i es trucarà perquè el vinguin a buscar.
* Els llibres que faran servir a l’activitat d’anglès i/o francès, es pagaran en efectiu a la sala de l’AMPA.